تهران، شیخ بهایی جنوبی، ساختمانهای آ.اس.پ، همکف تجاری، پلاک ۷۵

خانه/ درباره ما

داستان کلینیک فیزیوتراپی دیانی

کلینیک دیانی مسیر خود را در سال ۱۳۷۸، با یک زوج فیزیوتراپیست آغاز نمود؛ همچنان که این زوج پیشرفت می کردند و مقطع دکتری و دوره های تکمیلی داخلی و خارجی را می گذراندند، برای رشد کلینیک با مسئولیت پذیری بسیار تلاش کردند زیرا رسالتی بر گردن خود و کلینیک بنا نهاده بودند و آن توسعه رشته فیزیوتراپی در قالب صحیح و استاندارد آن و شناساندن این چهره به جامعه، خصوصا بیماران و جامعه پزشکی بود.

تجهیزات فیزیوتراپی و ورزشی کلینیک دیانی با تحقیق و دقت بالا به مرور خریداری شدند و نیروهائی همگام با زوج دیانی، به مجموعه پیوستند و تبدیل به تیم و خانواده دیانی شدیم؛ با این هدف مشترک که با به کارگیری روش های درمانی علمی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراجعین را به زندگی فعال و پویا بازگردانیم.

به عنوان یک خانواده چندین بار محل کلینیک را برای پیدا کردن و ساخت محیطی ایده آل تغییر دادیم تا امروز که در مجموعه ساختمان های آ.اس.پ ساکن شدیم.

  این مکان را انتخاب کردیم چرا که درکنار محیط داخلی بزرگ و کاربردی، با سقف ۶ متری و تهویه مناسب که‌ اجازه ساخت ۱۵ کابین مجزا و فضای تمرینی مجهز را به ما می داد، دارای فضای باز بیرونی، پارکینگ و یک مسیر بدون پله برای ورود به کلینیک بود و راحتی بیشتری برای مراجعین ما در سنین و وضعیت های مختلف فراهم می کرد.

  در کلینیک دیانی به طور تخصصی بر درمان آسیب های ارتوپدی و ورزشی تمرکز داریم؛ ارزیابی و درمان تخصصی آسیب های سیستم عضلانی-اسکلتی، پیشگیری، درمان و بازگشت قوی تر ورزشکار به میدان های ورزشی پس از آسیب، از خدمات اصلی کلینیک می باشد؛ از آنجایی که بازگشت به زندگی فعال و پویا هدف اصلی کار ماست، همیشه پذیرای بیماران سالمند و مشتاق کمک به آن ها نیز هستیم.

  بدین منظور تیمی از فیزیوتراپیست های حرفه ای با دانش به روز و پایه علمی قوی در حیطه های مختلف در هماهنگی کامل با پرسنلی مجرب و کارآزموده در کنار هم فعالیت می کنند.

درمان در کلینیک دیانی سه پایه کلی دارد:

تکنیک هایی که وابسته به مهارت دست فیزیوتراپیست می باشد، تحت عنوان “منوال تراپی”

  استفاده از تجهیزات فیزیوتراپی به روز و از برترین برند های دنیا با هدف کمک به کار فیزیوتراپیست، تحت عنوان “الکتروتراپی”

  و نهایتا تمرین درمانی، حلقه ی گم شده و کمتر مورد توجه در رشته فیزیوتراپی،  که باید با دقت فراوان توسط فیزیوتراپیست برای هر بیمار طراحی شود تا کارآمدی مناسب را داشته باشد.

برای درمان در کوتاه ترین زمان با بهترین نتیجه ممکن، مراجعین در جلسه اول و طی دوره درمان مرتبا ارزیابی می شوند تا یک برنامه‌درمانی کاملا مختص وضعیت سلامت آن‌ها و متناسب با پیشرفتشان طراحی شود؛ بنابراین برنامه درمان شما با تغییرات شما هماهنگ خواهد بود.

  برای آگاهی از ویژگی های منحصر به فرد آسیب هر یک از مراجعین، فیزیوتراپیست ها در تماس مستمر با تیم پزشکی خواهند بود و آن ها را در جریان روند درمانی شما قرار می دهند و از نظرات ارزشمند و علمی آن ها در طراحی برنامه درمانی بهره می برند.

ما معتقدیم شما نیز جزوی از خانواده دیانی هستید و با آگاهی از روند بیماری و درمان و عمل به توصیه های فیزیوتراپیست و پزشکتان، در موفقیت درمان نقش اساسی دارید؛ بنابراین با علاقه بسیار به سوالات شما پاسخ داده و آموزش شما را در اولویت بالایی قرار می دهیم.

به همین منظور برای پیگیری بهتر تمرینات در خانه، از نرم افزار ورزشی مصوری استفاده می کنیم تا راحت‌تر تمرینات خانگی را به خاطر بسپارید و اجرا کنید؛ همچنین از راه دور نیز پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی شما خواهیم بود.